Tarinamme

Tilintarkastus ja Yrityskonsultointi Markku Leino Oy on tarjonnut asiakkailleen laadukkaita palveluita jo vuodesta 2004 alkaen. Yrityksen perusti KHT-tilintarkastaja Markku Leino tavoitteenaan tarjota asiantuntevia tilintarkastuspalveluita asiakkaita kunnioittavalla ja kuuntelevalla tavalla.  

Tilintarkastus ja Yrityskonsultointi Markku Leino Oy:n toimitusjohtajana ja asiakkuusvastaavana aloitti vuoden 2024 alusta lukien Angelika Leino.  
”Yrityksen toiminta perustuu jatkossakin niiden arvojen ja periaatteiden pohjalle, joille toiminta on alusta alkaen rakennettu – asiakaskohtaamisten aitouteen, avoimuuteen sekä luotettavaan ja asiantuntevaan palveluun. 
 Varsinaisen tarkastustyön osalta painotamme käytännönläheisyyttä, prosessin sujuvuutta ja vastavuoroista yhteistyötä. Keskitymme työssä olennaiseen ja varmistamme, että tilintarkastusprosessi näyttäytyy asiakkaillemme konkreettisesti. Meille jokainen yritys ja yrittäjä on tärkeä ja haluamme, että asiakassuhde koetaan merkitykselliseksi vuosienkin jälkeen”
– Angelika Leino

Työtämme ohjaavat toimintaperiaatteet:

Asiantuntijuus

Olemme sitoutuneita ajantasaisen tietotaidon ylläpitämiseen ja seuraamme aktiivisesti tilintarkastusalan kehittymistä. Näin edistämme asiakkaiden etua ja tuemme alan myönteistä kehitystä.

Olemme Suomen Tilintarkastajat ry:n jäsen ja asiantuntijamme kouluttautuvat aktiivisesti.

Yhteistyö

Toteutamme tilintarkastusprosessin tehokkaassa yhteistyössä asiakkaiden ja kirjanpitäjien kanssa. Kehitämme parhaillaan tilintarkastusprosessin seurattavuutta asiakasnäkökulma edellä.

Sujuva yhteistyö luo tasapainoa ja mahdollistaa laadukkaan  tilinpäätösprosessin.

Laatu

Noudatamme työssämme hyvää tilintarkastustapaa, kansainvälisiä tilintarkastus- standardeja, ammattieettisiä vaatimuksia sekä alan suosituksia. 

Ajantasainen lainsäädäntötuntemus parantaa asiakkaidemme reagointikykyä.

Periaatteidemme konkreettiset hyödyt

  • Kilpailukykyinen hinnoittelu

    Hinnoitteluperiaatteemme perustuvat selkeyteen ja läpinäkyvyyteen. Asiakkaanamme tiedät, mistä maksat. 

  • Ratkaisukeskeinen lähestymistapa

    Työskentelyotteemme on ratkaisukeskeinen, tulevaisuusorientoitunut ja keskusteleva. Asiakkaanamme tulet henkilökohtaisesti kohdatuksi.

  • Käytännönläheinen ohjeistus

    Tehtävänämme on kuvata toimeksiannossa tunnistetut kehityskohteet ja korjaustarpeet selkeästi ja ymmärrettävästi. Asiakkaanamme saat käytännönläheiset ohjeistukset, joilla pääset eteenpäin ja jotka edistävät liiketoimintaasi. 

  • Asiakaslähtöinen palvelukehitys

    Asiakastyytyväisyys on työmme onnistumisen mittari ja otamme mielellämme vastaan palautetta. Asiakkaanamme saat kertoa, miten voisimme palvella sinua entistä paremmin.

    .